fredag 24. april 2009

Interiør oppgave - mitt kjøkken

Min problemstilling var ; hvordan kan jeg designe mitt drømmekjøkken?
Jo nå skal dere høre, for det første viste jeg ikke så veldig mye hvordan jeg skulle gjøre denne oppgaven før jeg fikk inspirasjon og ble forklart åssen jeg kunne gjøre det. Jeg visste nesten med en gang at jeg ville lage kjøkken, siden jeg synes det er en av de fineste rommene i et hus. Jeg fikk inspirasjon på nette på google, og hadde mange gode ider i hodet også. Jeg ville ha et moderne kjøkken som var kult og fint, jeg valgte svart piano farge fordi det er så vanlig med tre eller stein.

Jeg er glad jeg gjorde som jeg gjorde fordi det er jeg som har designet det kjøkkenet og jeg kunne ha tenkt meg det kjøkkenet selv. Er ganske fornøyd med arbeidet mitt, men hvis jeg hadde jobbet mer med det, så klart jeg kunne sikkert gjort det bedre, men husk det er første gangen jeg har designet et rom.

Jeg kunne definitivt jobbet med dette videre, for bare håpe på at jeg kommer inn her neste år ;)

Ingen kommentarer: