
jeg syns dette smykke var kjempe fint, fordi det var et hjerte og fordi diamantente rundt hele hjerte var stilig. Kunne gjerne hatt et sånt kjede sææl!!

Denne ringen fin og enkel og jeg syns diamanten var fin og liker sølv ringer. Syns det ser litt ut som en kjempe fin gifte ring.

Dette her er en tiara, den var råå fin! det ser litt ut som et armbånd, men det er sikkert fordi den ser så liten ut. Det sto at det var en gifte tiara, så den blir sikkert kjempe fin på bruden.
Dette er den styggeste ringen jeg har sett. Ser litt ut som en "gangstar" ring. Det er masse bling bling og en S på ringen. Æsj!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar