onsdag 28. januar 2009

Photoshop

Jeg har jobbet med Photoshop i noen uker nå, og de oppgavene vi har fått er meg selv oppgaven og filteroppgave. Meg oppgaven var den første oppgaven vi fikk i Photoshop, jeg syns det var kjempe gøy å holde på med det, prøve nye ting og lærte mye nytt.



Dette er noen av bildene av filteroppgaven, her ser man at jeg har brukt forskjellige filter, men jeg har brukt mest svart/hvit. Jeg husker ikke helt hva de forskjellige filterne heter da.




Her er også en av filteroppgaven vi skulle gjøre, her har jeg brukt samme filter, men jeg brukte mer farger på den andre og hvis du ser har jeg lagdt på et lag til på det andre bilde med rosa farge.





Her er meg selv oppgaven. her skulle jeg klippe ut mange bilder av meg og sette inn på et nytt ark. Det var for det meste det vi skulle gjøre på denne oppgaven. Man skulle vise at man kan klippe ut i Potoshop.



Her er aktivitetsdag plakaten, jeg fikk i oppdrag av Joakim å lage denne. Her har jeg satt på lag og tekst. Ganske enkelt hvis man kan photoshop, blei ganske fornøyd :)

1 kommentar:

Joakim Bergersen sa...

Her viser du at du behersker PhotoShop godt. Gode collager og bruk av tekst. Fortsett å bruk PhotoShop, det blir mer og mer moro jo mer man får til. Siden din er tydelig og oversiktlig, bruk den aktivt fremover og spesielt i prosjektuka.